Trevlig eftermiddag


Hej! Jag har precis fått i mig lite mat och kommit hem efter världen klibbigaste och varmaste cykeltur ever!
Jag kom i alla fall hem till Emma runt halv två kanske och vi satt och gjorde ingenting i en timme tills vi bestämde oss för att åka till hamnen och äta glass då även Jennie hängde med. Vi satt där ett tag och bara pratade innan vi gick en sväng och sen åkte till Maxi för Jennie skulle köpa choklad.
Sen åkte jag och Emma hem i spöregnet då mina kläder blev blöta och sen trampade jag hem.

Ikväll hade jag tänkt att träffa Pontus och Emma, men eftersom mamma ville att jag skulle vara hemma ikväll med tanke på att jag aldrig är det längre. Så ikväll blir det istället mamma-dotter kväll med film och chips som vi nu ska åka och köpa. Hejs!






Kommentarer


Postat av: Fiona

Gud så fin blogg :)


2010-07-10 @ 20:01:53
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Postat av: marie

hej !

Jag en frågestund på bloggen , passa på att fråga

det du vill fråga . Blir otroligt glad om du skulle fråga nånting .

kram på dig .

:)


2010-07-10 @ 20:02:57
URL: http://marieoveronika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life