Lite random sådär


Kom hem för en liten stund sen efter att ha varit en sväng på Rusta. Mamma drog med mig och Veronica i brist på något att göra och när hon efter det inte ville åka hem körde vi en sväng och kollade vart jag ska gå i höst. Annars har jag suttit och klurat på min header, blir inte riktigt som jag tänkt mig. Så jag vet inte hur jag ska göra och mitt tålamod börjar försvinna.

Väntar numera på att Anton ska komma hem och så får vi se när jag träffar honom. Förövrigt är resten av veckan (borsett från lördag) oplanerat och det känns väldigt bra. Bara för att jag har tråkigt så får ni lite fler bilder från idag i nästa inlägg.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life