Happy to be here just happy to lay here


God eftermiddag! Eller nåt. Kom hem för ett tag sen efter att ha varit och storhandlat med mamma och pappa. Tillbringade alltså natten hos Anton och jag somnade kanske runt 3. Hela morgonen/förmiddagen har vi typ spelat kort och när jag ätit och sådär kommer han hit. På tal om senare så ska jag även fota lite efter ett foto-tips, bilderna får ni se sen :)

Imorgon blir det förmodligen Malma-marknad med Mamma, hennes vän Helen, hennes två döttrar Sara och Sofie, Veronica och Elin. Om vädret inte är på vår sida så ställer vi in det, men annars så hänger kameran med så jag ska försöka få lite bilder att visa er.
Nu ska jag kolla bloggar och lite sådär. Vi hörs!






Kommentarer


Postat av: Anonym

Jätte fin blogg!



Frågestund pågår i bloggen . skriv gärna en fråga ;)


2010-07-30 @ 16:37:27
URL: http://typoliivii.blogg.se/

Postat av: Renie

jeg så litt i bloggen din og du tar utrolig bra bilder !! :):)


2010-07-30 @ 16:59:14
URL: http://www.reniee.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life