Hallonläsk


Sitter här och dricker någon hallonläsk, ganska god faktiskt. Kom hem för en timme sen kanske från Anton. Vi gjorde i stort sätt ingenting men jag mådde verkligen inte bra heller. Hade konstigt ont i magen och allmänt trött och sliten och sådär. Magvärken försvann en halvtimme sen i alla fall. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, kolla på film kanske och sen sova tidigt.

Imorgon ska jag träffa Anton när han kommer hem från stugan och på lördag blir det förmodligen poker med en massa vänner här, awesome! Nu ska jag kolla igenom bilderna från igår och så hörs vi väl sen.


 Såhär söt var jag igår. Vad kul man kan ha.






Kommentarer


Postat av: izabell

Hej har frågestund ställ gärna en eller mer frågor :) kram


2010-07-15 @ 18:22:08
URL: http://natthumor.devote.se

Postat av: Evelina

Hur har du gjort länkarna i headern? Så att täxten står så vid sidan? Kram


2010-07-15 @ 20:06:53
URL: http://silverninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life