Lite om allt


Hej med er! Som ni märkt så har min upptadering varit kass. Jag har en massa bilder från sjön att visa er, som förmodligen kommer upp i helgen. Och så ska jag ju till Katrineholm imorgon till min moster + hennes man Roger och då blir det förmodligen en hel del bilder därifrån också. Så, det kommer. Ska även förska klura på en ny desig till helgen, det är nog en anledning till att jag inte bloggar så mycket, tråkig design.

Jag har i alla fall tillbringat dagen med min älskling, vi firar två månader och har väl inte gjort särskilt mycket alls. Var ute en stund och sen har vi även bakat pizza. Imorgon som sagt så åker jag iväg, kommer hem på lördag. Och från lördag - måndag åker Anton på kryssning med sin familj till Finland så vi ses inte förns Måndag. Att smsa kostar mycket när man är i ett annat land så så mycket kontakt lär vi inte heller ha. Det är ganska tråkigt.

Dessutom håller jag på att bli sjuk, så en ta-det-lugnt-helg kanske jag behöver? Jag har ont i halsen och börjar bli förkyld. Menmen, vi hörs förmodligen under dagen/kvällen imorgon. Mn syster har med sig hennes dator så jag snor nog den lite :)






Kommentarer


Postat av: J U L I A

sv: Åh tack, vill verkligen veta hur man gör! :D


2010-08-12 @ 21:46:17
URL: http://grrawr.blogg.se/

Postat av: Mattias

Blev pizzan god? Du gjorde mig jävligt hungrig:D


2010-08-12 @ 22:14:03
URL: http://juicysoda.blogg.se/

Postat av: Josefine

Tack så jätte mkt för tipset!! :))


2010-08-12 @ 23:08:00
URL: http://josseish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life