Karneval


... Jag vet att det inte heter så, men Nyköpings festdagar låter ännu värre så i min värld heter det karneval. Åkte i alla fall in vid 6 med Anton och sen träffade vi Simon och Julia som vi umgicks och hade trevligt med. Sen träffade vi Emma, Jennie, Max och Pontus lite till och från under kvällen och mot slutet i alla fall så åkte vi världens roligaste karusell. Dock fick jag sitta längst ut eftersom Max och Pontus vägrade vara lite snälla. Ni förstår att jag är en väldigt kort människa vilket betyder att det finns lagom mycket utrymme för mig i karusellen där jag flyger omkring. Underbart.

Anton slösade bort miljoner på att spela och vinna saker, jag kom hem med 3 lagom stora och mysiga nallar plus två små som jag fått av honom. Han är världens bästa. Nu är vi i alla fall hemma och ska se på tv nu, bilder kommer imorgon, dock blev de flesta inte så bra, menmen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life