It's too much around you


Godmorgon! Faktiskt så vaknade jag åtta imorse av mitt alarm. Tänkte vara lite duktig och gå upp tidigt så jag är astrött hela dagen och somnar typ 7 ikväll. Men nja, jag misslyckades lite. Så, jag vaknade vid 8 men halvsov till 11. Som tur är så är jag helt död och jag är nog inte ens vaken än.

Gårkvällen var ganska okej, trots jobbigt folk med jobbigt snack om alldels för jobbiga saker i alldeles för jobbiga stunder. Men, i stort sätt var det trevligt. Träffade Sandra en stund, och senare gick jag, Simon och Anton och lyssnade lite på Medina, men såg väldigt dåligt. Däremot fick vi bättre plats när Adept spelade, jag har hört vissa låtar och sådär men de var väl helt okej. Försökte fota också men det var svårt eftersom jag är kort och allt och alla rörde sig hela tiden. Så sen hoppade vi och skrek lite istället, haha.

Vi åkte hem vid 11, och jag var så trött så det är inte sant men eftersom jag är en sån underbar syster så kollade jag och Veronica på någon skräckfilm. Dock somnade jag. Haha. Så jag ska nog se klart den idag,




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life