Huvudvärk?


Sitter just nu med huvudvärk. Brukar få det när vädret är såhär skumt. Fryser gör jag också och så är jag även väldigt trött. Jag tror att Anton kommer snart i alla fall. Imorgon blir det att gå upp runt 9 eftersom jag ska till tandläkaren vid 10, sen blir det en sväng ner på stan och försöka hitta något åt Emma och Jennie som fyller snart.

Förresten är det ju bara två veckor kvar av sommarlovet! Helt sjukt. Även om jag vill ha sommarlov resten av mitt liv så ska det faktiskt bli ganska kul att börja igen, med tanke på att jag börjar gymnasiet på en linje som inehåller det jag älskar att göra :) Det ska faktiskt bli kul. Fast jag är ganska säker på att om ett halvår kommer jag nog tycka att jag är dum i huvet som tycker det nu, haha. Det är ju som sagt skola, det brukar man tröttna på.
 


 






Kommentarer


Postat av: Fru Sessan

Gud, vad jag saknar sommarlov =)


2010-08-09 @ 15:10:14
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life