Fredagen den 13e


Som ni säkert vet var det ju fredagen den 13e igår. Bara jag som hade otur?
Började med att jag vaknade med halsont och förkyldning, och fick därefter knappt i mig någon frukost eftersom oboyen var alldeles för varm och mackan var äcklig. Sen gick det vidare till ett otroligt stort klädproblem, och dessutom är det fel vecka så mitt humör var katastrof. Min Ipod slutade fungera, så den fick stanna hemma, och därefter hängde sig hela datorn så jag blev ännu argare.
Dessutom kan jag ju inte träffa Anton i helgen, och det suger. Linda och Rogers hund (som förövrigt heter Morris) rev mig på benet, och under kvällen blev jag väldigt nedstämd och dessutom åt jag bara massa onyttigheter och fick knappt i mig en hamburgare. Great. Så ja, bättre dagar, och helger över huvud taget, har jag haft.

Nu har jag i alla fall redigerat bilderna från igår,
och har alltså alla bilderna från sjön kvar. Men det orkar jag inte just nu. Känner att jag måste lägga mig ner lite faktiskt. Så jag ska sätta på en film och så hörs vi väl senare i alla fall :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life