Byebye


Tänkte bara säga att jag går till bussen om 5, för er som undrar. Kommer förmodligen hem om ett par timmar med en tom plånbok förhoppningsvis. Resten av kvällen blir nog ganska lugn och jag ska duscha och så ska jag nog snacka lite med pappa och hoppas på att vi kan fixa in datorn till mitt rum. Om han nu inte är så gullig att han gör det medans jag är borta. Skulle kanske ha träffat Anton men min älskling är sjuk, så om han läser det här så skickar jag massa krya-på-dig-pussar :)

Men vi hörs när jag kommer hem med lite bilder.




Kommentarer


Postat av: Mattias

vart ska du åka och vad tänkte du köpa:P?


2010-08-29 @ 13:06:47
URL: http://juicysoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life