Green and orange



Utrustning: Canon EOS 550D + Canon EF 50mm f/1.4 USM
Inställningar: Bländare 1.4, slutartid 1/4000 och ISO 100


Vet inte riktigt vart mina dagar tar vägen. Blogga hinner jag minsann aldrig. Var på fest i fredags och så blev det filmkväll lördag kväll och natt, igår var jag inne i stan och solade och brände sönder hela mig. Kul. Vi hade visning på huset också.

Är hemma idag på grund av att jag är både förkyld och har ont i halsen samt att min bränna svider och är förjävlig. Brinner om hela mig.




Kommentarer


Postat av: iman <3

fin blogg! hur mår du?<3


2012-05-07 @ 17:30:16
URL: http://iimaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life