Signs of spring



Utrustning: Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.4 USM
Inställningar: Bländare 1.4, slutartid 1/4000 och ISO 100


Var hemma idag på grund av mitt huvud är kaos var om vartannat. Insåg att jag i princip inte missade någonting av skolan eftersom idrotten av inställd och jag gjorde svenskan hemma. Tur för mig att jag lyckas bli dålig vid rätt bra tillfällen.

Orkade ta mig upp från sängen och slita mig från Prison Break för någon timme sedan, hoppade in i duschen och har även varit ute och fotat lite, bland annat de två bilderna här över. Det är sådant himla vårväder ute idag och jag hoppas det håller i sig!





Kommentarer


Postat av: Felicia Andreasson - Foto

Så fina bilder! :D


2012-03-24 @ 16:42:57
URL: http://feliciafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life