Off topic - Flickr




Hej! Bloggen går segt, jag vet, och jag känner att jag inte riktigt hittar motivationen eller insiprationen. Kvällens underhållning och att-göra har gått till att orda ett Flickr-konto. Samlat porträtt och naturbilder från detta året hittills, samt modefotona från Stockholm och ska även fixa med vattenilderna. Får se hur bra jag blir på att ladda upp mina bilder där, men ni kan ju alltid kika in. Glöm inte att jag uppdaterar dagligen på Twitter också, autofokusera heter jag där.

Klicka bilden för att komma till min Flickr.




Kommentarer


Postat av: Felicia Johansson

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt alldeles försena svar.



Tack så jättemycket Alexandra :)


2012-03-16 @ 14:33:01
URL: http://feliciavendela.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life