Fredagsgöra





Har tillbringat min fredag lite såhär. Suttit framför datorn en hel del och har även försökt brainstorma med lite idéer till konstofotuppgiften. Tror jag har lite jag kan utgå ifrån i alla fall. Annars har jag även tränat, duschat och lagat mat idag. Är faktiskt grym på att få till en sjukt god potatisgratäng. Tycker det dessutom är jättekul att laga mat.

Planerna för ikväll var egentligen att ha tjejkväll med Henny och Isabell, men eftersom det blev krångel för mig att komma hem så skjöt vi upp det. Så jag ska träffa Anton, väntar bara på att han ska höra av sig.




Kommentarer


Postat av: Anonym

Hej! Jag har en foto tävling på min blogg med temat Vinter och det skulle vara super kul om du ville vara med :D Du hittar tävlingen på : http://marcuswoxter.blogg.se/2012/march/fototavling-tema-vinter.html#comment



Lycka till! :D <3


2012-03-09 @ 21:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life