Reklambyråsnack och en dagens




Slänger upp en taskig dagensbild tagen med min fantastiska mobilkamera, men hinner inte så mycket mer just nu. Tänkte berätta för er om dagen som var min första praktikdag på Newmarket Town, en reklambyrå här i Nyköping. Jag har inte gjort sådär jättemycket idag, kollat igenom deras tidigare jobb, skrivit adressinbjudningar, käkat lunch på stan tillsammans med Joel och påbörjat ett jobb i InDesign på en Macdator som jag inte kan någonting av. Alltså två helt nya grejer + jag = kaos. Men jag har lyckats rätt bra ändå.

Nu ska jag snart äta sedan träna och duscha innan jag dejtar sängen och Supernatural. Kommer upp lite bilder på mitt ommöblerade rum sedan samt lite andra bilder kanske. Vi hörs!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life