Gårdagen och ett oseriöst självporträtt


Fotografering: Anton Hansen / Redigering & Modell: Jag
Utrustning: Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.4 USM
Inställningar: Bländare 1.8, slutartid 1/400 och ISO 100


Jag orkade aldrig blogga mer igår och heller inte idag, men jag hade en mysig lördagskväll hos Isabell med henne och Henny, god mat, frukter doppade i choklad, chips, läsk och en massa snack samt filmmys. Kom hem till Anton vid kvart i tolv där Simon och han kollade på film, sedan drog Simon vid ett och Anton och jag däckade nog ett tag därefter.

Är så himla trött och sliten idag och har tillbringat hela dagen framför Supernatural vilket jag ska fortsätta med.




Kommentarer


Postat av: Felicia

Gud vad vacker blogg du har! Och du tar verkligen sjukt fina bilder! Använder du dig av en Nikon D3000 eller? Kram! :) <3


2012-01-26 @ 13:42:58
URL: http://felicialavesson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life