Moderummet.nu




Tänkte ta och tipsa om ett helt nystartat forum som behöver en liten spark i baken för att komma igång. Det är ett forum för modeistresserade där man kan tänka sig diskutera allt som har med just mode och shopping att göra, samt få hjälp och tipsa andra om olika saker genom att vara aktiv på trådarna.

Eftersom det är så pass nytt så är det rätt självklart att det är ganska dött, men om vi hjälps åt och om så många som möjligt tipsar varandra så kommer vi till slut komma igång!

Det blir även en del tävlingar och den första är redan igång, du kan vinna 300 kr på valfri webbshop. Hur bra är inte det? Sugna på att kolla in tävlingen? Klicka här! Gå för övrigt in och ta er en titt och registrera er, skriv gärna in mig (alexandraeriksson) som tipsare. Klicka här för att registrera er och klicka antingen här eller på bilden för att komma till forumet.




Kommentarer


Postat av: KarinHannaIsabelle- photography

sv. Så lite :D


2012-02-01 @ 09:16:58
URL: http://khia.blogg.se/

Postat av: Anna

Jag måste fråga en sak. Nu har jag bestämt mig för att jag skulle vilja att rubrikerna till mina inlägg och den lilla texten under ska vara centrerade. Jag tänker att det borde inte vara så svårt att fixa själv. Eller? Kan inte du berätta hur man gör så kan jag känna mig lite duktig sen :)

Kram


2012-02-01 @ 13:44:28
URL: http://annasmyckeform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life