Livstecken




Är inne på sjätte dagen som sjuk och bättre blir det inte. Jag som hade bestämt mig för att vara frisk igår. Hoppade in i duschen och fräschade till mig lite framåt kvällen och sedan kom Anton och tillbringade natten här, dock blev min förkylning tretton gånger värre och jag har använt upp två toalettrullar sedan igår. Har typ träningsvärk i näsan och är så öm och röd så det finns inte. Döööör.

Idag har jag inte gjort något alls. Joel kom hit ca tjugo minuter och sa hej och krya på dig innan han drog iväg på fest som jag egentligen skulle varit på nu. Denna influensa dödar mig. Nu ska jag fotsätta se på Supernatural, puss!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life