Grönsaksdipp





Vart har den här dagen tagit vägen? Vaknade tio, såg klart på Supernaturalasvnitten jag hade kvar och sov sedan från 12 till 14. Sen då? Är så himla trött på att det här lovet flugit iväg, och att jag varit sjuk i över en vecka nu. Rätt positivt att dagarna flyger iväg egentligen, men får ju ingenting gjort.

Börjar som sagt skolan på onsdag och har sedan flextid torsdag och fredag. Håller tummarna för att jag kan gå på onsdag och torsdag/fredag ska jag ägna mig åt vår senaste fotouppgift - ett ljusbildspel. Hoppas min förkylning ger sig så jag kan spela in mig själv bara.. haha.

Nu ska jag njuta med grönsaksdipp och sodastream. Har inte gjort annat än att ätit apelsin och ananas dessa dagar så tycker all C-vitamin kan göra mig frisk tills imorgon. Puss och godnatt!




Kommentarer


Postat av: malin [fotoblogg]

sv: ja den var faktiskt väldigt bra :) kram


2012-01-09 @ 23:29:52
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life