Självporträtt


Fotografering: Veronica Eriksson / Modell & Redigering: Jag
Utrustning: Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.4 USM
Inställningar: Bländare 1.4, slutartid 1/640 och ISO 100


Sitter just nu och redigerar bilder från Veronicas och min fotografering tidigare, och tänkte börja med att visa denna bild på mig. Imorgon tar jag tag i bilderna jag tog i min fina lilla studio och så har jag även några naturbilder på hög. Har med andra ord en massa att visa er! Big Brother är på i bakgrunden och slutar snart, och när jag redigerat klart de sista bilderna på Veronica ska jag se Revenge-avsnittet jag missade förut.




Kommentarer


Postat av: Annika

SV: tack :)


2012-02-24 @ 10:24:19
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life