Seg onsdag




Godmorgon! Eller något sånt. Jag tillbringade sista timmarna på jobbet igår i ett möte och sedan mötte jag upp Veronica för lite fika och sedan var det jobbdags. Åkte sedan hem och duschade lite snabbt innan Anton kom och tillbringade resten av kvällen och natten hos mig. Vi kollade på premiären av Top Model Sverige, min lärare Emma var fotografen vilket var lite häftigt att se. Somnade sedan efter ett Supernatural avsnitt och sedan ringde klockan 8 timmar senare.

Sitter nu och ska göra namnskyltar och har hittills redigerat bidler. När jag kommer hem ska jag träna och bjuder nu på en dagens för några dagar sedan tills vi hörs igen.




Kommentarer


Postat av: therese

Hej, Nu kör jag lite dagens blogg på min blogg och det skulle vara roligt om du ville vara med :)



Läs mer här

http://ttessanliindgren.blogg.se/2012/february/dagens-blogg.html#comment



kram /therese


2012-02-01 @ 15:53:01
URL: http://ttessanliindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life