En massa onsdagssnack




Onsdag igen. Den här veckan har gått sjukt fort verkligen. Känns som det var fredag nyss. Jag hade i alla fall en jättemysig Alla hjärtans dag, Anton kom med en ros samt min favoritchoklad och han uppskattade min present massor. Vi hade en mysig kväll och både somnade och vaknade tillsammans.

Har hittills inte åstadkommit något i skolan eftersom jag pluggade järnet måndag och tisdag hemma istället för att vara sjuk, trodde att jag skulle bli liggande en hel del men icke, sitter i skolan och mår helt okej. Har i alla fall engelska nu och ska finslipa inlämingen innan jag skickar in den, och sedan ska jag stå modell och när jag kommer hem ska jag inte göra något alls även om jag vill träna helt galet mycket. Jävla hals och hosta.

Har flextid imorgon så ska få klart ljudbildspelet trots att jag inte kan redigeringsprogrammet, sedan ska jag försöka fota lite om jag orkar. Anväder min stackars kamera allt för sällan. Bjuder på en sådanhär jätterolig detaljbild från skolan och så hörs vi ikväll!




Kommentarer


Postat av: Emma

Hej! Läs min blogg som handlar om mitt liv med adhd och depression. Den dagliga kampen om ett normalt liv. Samt mitt intresse som är foto.

Säg till om du vill göra bloglovin byte eller länkbyte. Eller båda.

Sry om du inte gillar sånna här kommentarer.

Kram!


2012-02-15 @ 16:23:59
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life