Biokväll




Det här med att jag fick lov i onsdags gör mig lite tokig för det känns som söndag idag, precis som det kändes som att det var lördag igår. Men, det var fredag. Och jag tillbringade dagen i sängen till Anton och jag som sagt gick ut och fotade. Fick ca inga bra bilder för jag fastnar verkligen inte på bild.

Vid halv åtta skjutsade mamma oss till bion och vi såg Mission Impossible 4, tyckte trean var jättebra faktiskt och den här överraskade mig positivt. Måste bara se 1an och 2an nu också.

Joel kommer hit om en timme ungefär och sedan ska jag se Melodifestivalen med mamma. Försöka trycka in i huvudet att det är lördag idag ska jag också.




Kommentarer


Postat av: amanda (foto)

Hej, just nu har jag en fototävling på bloggen. Var jätte gärna med! :)

kram


2012-02-18 @ 17:56:32
URL: http://amandasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life