A love flower



Utrustning: Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.4 USM
Inställningar: Bländare 1.4, slutartid 1/25 och ISO 100


Har tillbringat min söndag sängliggande med dator och plugg. tycker skolan rullar på väldigt bra faktiskt, fick även reda på att jag fick MVG på de fyra fördjupningarna i idrotten och de hängde på mitt betyg, så det känns jätteskönt. Mått jätteskumt annars, illamående och frossa. Orkar verkligen inte bli sjuk nu.

Denna ros knäppte jag några bilder på innan den gavs till min pojkvän i 18-års present tillsammans med gitarren. På tal om 18 så fyller jag om snart 1 månad, känns inte alls som det. Har ingen aning om vad jag ens ska göra eller vad jag önskar mig. Får hoppas på att folk är kreativa. Nu ska jag äta något och se lite Supernatural. Hoppas ni haft en bra söndag.




Kommentarer


Postat av: Felicia Andreasson

Underbara bilder!


2012-02-12 @ 20:58:41
URL: http://feliciafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life