Tisdagssnack




Bjuder på två Instagram bilder på mig och Anton, hatar att jag inte har några bilder på den här datorn. Sitter i skolan just nu och har engelska, jobbar för fullt men känner mig halvklar så orkar egentligen inte ens koncentera mig. Efter skolan ska jag dra mig hemåt en snabbis innan jag och Isabell beger oss mot staden för att sedan tillbringa kvällen hosn Henny med mat, godis, chips, läsk och en bunt filmer.

För övrigt rullar väl allting på. Tror jag väl. Jag hatar skolan mest av allt. Har fått skåp, har ingen idrott imorgon, och är ledig på fredag. Så allt är rätt okej ändå.




Kommentarer


Postat av: ★Mysuri★

iih sjukt söta ;w;


2011-09-20 @ 16:19:37
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life