Stressnack




Alltså jag stressar verkligen ihjäl mig om kvällarna. Nu är jag helt yr och varm efter att ha sprungit runt överallt. Det är alltid en massa småsaker jag letar efter och tappar bort, nycklar, busskort, lypsyl... Det tar hundra år att hitta allt som ska ner i datorväskan och eftersom vi inte fått skåp än (?!?!?!!?) så måste jag bära med på pennor och block varje dag och vet aldrig vilket jag har till vilket ämne, kan dessutom inte schemat i huvudet. Dessutom lyckas det alltid bli världens klädhögar i mitt rum under dagen, så samtidigt som jag försöker hitta något att ha på mig dagen efter så ska jag fixa i ordning allting. För att inte tala om att mitt smink bokstavligt talat får egna ben. Mitt i allting ska jag smsa med allt och alla. Jag är helt slut nu, haha.

Skola imorgon som sagt. Svenska, matte, mediekunskap och mediekommunikation. Sedan ska jag springa till tandläkaren. Tisdag ska jag träffa Joel, onsdag blir det tandläkaren igen och på torsdag ska jag fika med Kajsa. På fredag är vi l-e-d-i-g-a och jag längtar så jag dör. Orkar inteee. Bjuder på en randombild på Anton bara för att jag inte har några bilder längre. Måste fota. Blöööh.




Kommentarer


Postat av: Nathalie

Hihi, låter gott. Guacumolen är det bästa! =)


2011-09-11 @ 21:55:34
URL: http://cookieetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life