Lördagmorgon




Godmorgon! Vaknade för ca en halvtimme sedan, helt genomförkyld med tjock hals och ett 13 kg tungt huvud. Life's good. Idag är det lördag och det känns ändå rätt bra att jag vaknade tidigt. Planerna idag är lite oklara, skulle behöva åka in till stan och ska även kanske träffa Markus och Anton senare. Får hålla huvudet högt den här veckan och försöka överleva skolan för sjuk kan jag minsann inte bli.

Tänkte bara slänga in ett litet hej och även nämna att jag och en annan bloggare snart kommer försöka fixa en grej ihop, som ni också får vara med på så småningom. Ledtråd? Kan väl säga att bloggtorkan man får minskar i alla fall lite.

Har inga bilder på skoldatorn än så bjuder på min skrivbordsbakgrund så länge. Puss!




Kommentarer


Postat av: Linnnnnnnn

Gud vilken vacker bild!!

Diggar din blogg, följa varann med bloglovin? :)


2011-09-03 @ 13:55:20
URL: http://attention.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life