Grattis i efterskott!





Joel fyllde 17 i igår, och jag känner att jag bara måste visa upp en av presenterna han fick av mig. Nämligen en fotbollstårta med Hammarbys färger som jag bakade i tisdags kväll. Det var ett jävla helvete att få det bli rätt eftersom den inte var helt rund, dessutom stelnade marsipanen hela tiden och det var verkligen jättekrångligt. Tog sammanlagt 3 timmar tror jag. Glad blev han i alla fall så det var värt det :)

Han fick också en fotboll (haha) och även en mugg med ett Superman-märke på eftersom han alltid säger att han är Stålmannen, och i den var det godis! Ville i alla fall bara visa er tårtan, och slänga in ett grattis i efterskott till världens bästa vän!




Kommentarer


Postat av: Sofia - Foto&Musik

sv: tack :)


2011-09-01 @ 21:12:45
URL: http://pladdermf.blogg.se/

Postat av: Ebba

Åh, underbar blogg sådär rakt igenom!


2011-09-01 @ 22:16:51
URL: http://ebbawesterberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life