Fullspäckad torsdag




Haft jobbigaste natten på länge men tog mig upp för att fixa mina glasögon innan jag drog till skolan och hade foto hela dagen. Känns verkligen som att det här året kommer bli huuur bra som helst, vår nya lärare, Emma Svensson, är verkligen jätteduktig. Fick förövrigt ett förslag om att åka på en roadtrip till Norge, Jotunheimen, den 29 september till 1a oktober för att fota glaciärer. Hur nice?! Blir dessutom förmodligen en Europaresa i vår.

Slutade vid halv fyra och knallade ner på stan med Veronica, fick med mig en ny kalender i väskan och även ett nytt lånekort. Vi käkade innan vi gick upp mot bion och såg Jag saknar dig. Alltså, finner inga ord. Så hemsk och sorglig men ändå så fin. Grät floder i flera omgångar. Nu, som jag hade förväntat mig, känns det sååå bra att vara hemma. Vill bara sova men känns som att jag har massor att göra. Bjuder på en snabb dagens, puss!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life