Ekvationer är inte min grej





Fick klart Mediekkommunikationen igår, skrev en hel del på engelskarbetet och försökte förstå mig på lite matte. Och eftersom matten gick åt helvete igår så sköt jag upp det tills idag, och har suttit och försökt ett tag nu. Jag. Fattar. Inget. Enligt mitt huvud är facit fel, men så kan det inte riktigt vara. Jag förstår allt hur bra som helst på genomgångarna och när Gustav, min lärare, förklarar för mig, men när jag väl ska börja jobba och fortsätta tar det stopp. Jag blir så jävla arg.

Taggar inte skola över huvud taget imorgon, har en massa att fota plus att jag blir sur på mig själv som bloggar så sällan. Imorgon ska jag ner på stan med Veronica, på tisdag blir det filmkväll hos Henny och jag måste ta mig till biblioteket någon dag. Är förmodligen ledig på fredag också eftersom vi kan göra fotouppgiften hemma. Vad mycket text det blev nu. Jaja, jag ska försöka plugga lite nu. Vi hörs.




Kommentarer


Postat av: Anonym



http://pinksnow.blogg.se


2011-09-18 @ 20:12:41

Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Har kört igång veckans blogg igen, var gärna med och ta chansen att bli sedd av över 1000 personer varje dag :)


2011-09-19 @ 12:14:45
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life