Back on track, typ


Hej och förlåt för den oplanerade bloggpausen. Men jag kände att det behövdes och jag har under tiden krigat med mina idéer i huvudet om hur jag vill ha blogg designen. Enkel kom jag fram till. Såhär blev resultatet men vet inte alls om jag är nöjd, och jag antar att jag byter upp mig till det "vanliga" jag brukar ha. Ni vet, mycket. Jag är likosm.. mycket.

I alla fall, skolan har som sagt dragit igång. Haft en massa samarbetsävningar och sånt onödigt skit dessa två veckor och börjar äntligen som vanligt på måndag. Fått skoldatorn och sådär och jag har haft rätt fullt upp dessa dagar faktiskt. Idag tillexempel har jag mött upp Veronica på stan och knallade sedan vidare till banken. Efter det träffade vi Joel och Oscar och slängde i oss lite pizza innan jag och Veronica sedan drog vidare till ett APU möte jag skulle på. Berättar mer om det sen! :) Har bilder att visa er och jag ska bara försöka komma in i lite vanliga rutiner nu.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life