Artist vs Poet


Halloj alla läsare på denna underbara blogg. Kan börja med att avslöja att det är Anton som har tänkt att gästblogga lite. Men jag vet redan nu att det inte kommer bli någe spännande så ni kan sluta läsar från och med här ... Men om du är intresserad så kan du börja här igen ... Ja dagen bestod av att vakna vid halv sex för att göra sig iordning innan far min skickade ner mig till jobbet med posten. Har isolrerat och satt gips, inte så intressant tycker ni, och det gör inte jag heller.

För er som undrar vem jag är:

Namn: Anton Hansen
Ålder: 17
Kön: male (onödigt)
Fritid: Frugan och musik, stort musik intresse
 
Det var lite om mig. Vill dela med mig av en bild jag har här någonstans på datorn.Tycker att det stämmer!
 
Har inget mer att tillägga förutom att, att jag itne är så bra på hur allt ser ut nu på bloggen, jag är trött och vill sjukt gärna gå på In Flames i november.




Peace / Iloveu






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life