Amerikanska pannkakor!





God middag! Eller god eftermiddag kanske. Snart. Jag vaknade redan vid halv tio då mitt inbyggda alarm ringde. Jag måste ha något sådant inbyggt eftersom jag alltid verkar vakna tidigt på helgerna. Min förkylning är inte direkt bättre men jag tröstade mig med lite amerikanska pannkakor som jag och Veronica stod och fixade ihop. Första gången jag åt det faktiskt, tror jag? Sirap och socker blev det på och gud vad gott det var!

Nu ska jag kika runt på lite bloggar innan jag sätter på en bra film. Hörs sen!





Kommentarer


Postat av: ' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet

så lite så :D


2011-09-04 @ 15:04:10
URL: http://saveu.blogg.se/

Postat av: Felicia Johansson

Mysiga bilder :)



Åh tack så mycket Alexandra!


2011-09-04 @ 21:15:53
URL: http://feliciavendela.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life