Tre dagens




Slänger upp en dagens, eller tre kanske. Är faktiskt på sjukt bra humör idag och känner mig snygg. Har en del i huvudet men känner att det mesta rullar på rätt bra. Har precis ätit lunch med Joel och under förmiddagen har jag suttit och redigerat detaljbilderna jag fotade igår och tänkte nu skriva klart intervjun samt redigera fram de bilder jag ska ha i bildspelet till fotouppgiften. Ska försöka blogga lite på LBS-bloggen också.

Efter skolan har jag utmanat Joel på Lips-duell då jag vet att jag är bättre än honom (och alla andra) på det. Sedan blir det att packa och tagga inför morgondagen!




Kommentarer


Postat av: Nellie&Hanna

Snygggg blogg :)


2011-10-27 @ 14:56:39
URL: http://www.hannaochnellie.devote.se

Postat av: julia [fotoblogg]

svar: vad kul! jag har lagt till dig nu, lägg till mig så fort som du kan :)

kram <3


2011-10-27 @ 20:39:53
URL: http://juliafotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life