Söndagsplaner




Godmorgon! Eller godmiddag. Jag vet inte. Pluggade från halv ett till halv sju igår, och resten av kvällen blev inte särskilt bra. Anton kom i alla fall hit, vi myste framför tv:n och jag somnade sen vid ett ungefär. Vaknade halv åtta imorse men lyckades somna om till halv tio. Har nu ätit frukost och fixat mig och ska snart till Anton.

När jag kommer hem blir det plugg och powerwalk och så ska jag redigera lite bilder. Är ledig imorgon, men ska plugga. Har dessutom utvecklingssamtal 12.10.




Kommentarer


Postat av: Emma

frågestund på bloggen, kika bara snabbt in och ställ en eller flera frågor :D


2011-10-10 @ 08:00:51
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life