Some summerfeeling



Fotografering och redigering: Jag
Utrustning: Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.4 USM
Inställningar: Bländare 1.4, slutartid 1/4000 och ISO 100


Tycker denna bild ger någon typ av sommarkänsla fast den är tagna mitt i oktober. Den ser så somrig, färgglad och stark ut på något sätt.

Och oj, klockan är redan tre. Den här dagen har gått sjukt fort. Tog mig in till stan med Anton i alla fall, först en sväng till skolan då jag fixade lite papper innan han fick med sig både jeans och en tröja med sig hem. Vi käkade pizza och mådde illa och tog bussen hem. Nu hamnade jag här. Är på jobbigt humör och kollar nu på film med mamma.

Ikväll kommer Anton hit och sover här och imorgon följer han med mig och fotar för Korpen. Pusshej!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life