Sliten, trött och mysdags




Nu är jag hemkommen efter att ha varit iväg några timmar. Tog 16.11 bussen in till stan och slänge i mig lite pizza tillsammans med Joel innan han följde mig till tågstationen, sedan knallade jag vidare till Raspen där jag + sex andra bloggare för Youthood fick en rundtur på stället samt uppgiften inför nästa vecka. Vårat första inlägg ska vara en presentation av oss själva, så jag tänkte ta och knäppa en del bilder som beskriver mig och mitt liv samt få med några gamla bilder på kameror och något annat intresse. Måste klura lite på det.

Inväntar min pojke som jag saknar helt otroligt mycket som även tillbringat natten tillsammans med mig. Ska bara chilla hela kvällen och sedan sen Desperate Housewives och hålla tummarna för att mitt snurrande huvud ger sig någon gång.





Kommentarer


Postat av: emma

fin blogg !



hur mår du idag ? :)


2011-10-18 @ 19:58:06
URL: http://emmasandins.blogg.se/

Postat av: Ellen

Vad har du för typsnitt på rubriken? :)

Hur länge har du hållt på med webbdesign? Du är jätteduktig.

sv: Tack! :)


2011-10-18 @ 20:52:37
URL: http://ttypisktellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life