Rätt stressigt nu för tiden





Titta vad som trillade ner i mina bredvlåda idag! Ett vykort från Isabell (Tror och hoppas jag!) från när hon var i Grekland förra veckan. Tänkte bara berätta för er att hon är bäst i världen. Och att hela veckan var superjobbig utan henne. Så PUUUSS tillbaka Bellish!

I alla fall, hej! Nu är jag hemkommen efter ett kort och tråkigt utvecklingssamtal, några timmar på stan och mathandling. Fick med mig en mysig tröja hem från H&M och ett pannband från Indiska. Ni får bilder sen om Veronica har lust att fota, min fjärrutlösare är tyvärr sönder :(




I alla fall, allting är huur stressigt som helst nu. Och kommer vara hela oktobermånad. För det första är det prov imorgon, inlämningsuppgift som jag måste sitta med torsdag och fredag plus redovisning om fotohistorian på fredag efter lunch. Har flextid på torsdag/fredag förmiddag så då blir det att ta igen en massa pluggtid. Sedan är det APU nästa vecka. Jag ska vara på fotoavdelningen på SN och ser fram emot det sjukt mycket! På tisdag nästa vecka är det dags för första inlägget på Youthhood när jag fått jobb. APU vecka 43 också samt att det kanske blir att dra på Rookiefestivalen fredag - lördag plus att jag ska på fest på lördagkväll.

Och för att inte tala om att jag dessutom har uppgifter att plugga på/skriva under dessa veckor, och hundra miljoner bilder att redigera. Sen vore det ju skönt att kunna andas lite här emellan också, kan någon hjälpa mig med det?

Förlåt för alldeles för mycket text. Men jag tänkte bara visa er hur läget ligger till och hoppas ni har överseende med tråkigt bloggande. Ska försöka så gott jag kan!





Kommentarer


Postat av: isabell

AAAAAWWWWWWWWWWWW U rock my world! <3


2011-10-13 @ 14:04:05
URL: http://isabellrundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life