Praktiksnack och ett snurrande huvud




Jag säger hej och godmorgon och ni undrar säkert vad jag gör hemma nu. Men jag vaknade och mådde jättedåligt men tog till till SN ändå och insåg sedan att den här dagen skulle bli ännu mindre organiserad än gårdagens och mitt huvud sa ifrån flera gånger. Så jag åkte hem. Min handledare jobabde kväll igår, var sjuk idag och ska tydligen bort imorgon. Och här sitter jag och inte har någon aning om hur dessa veckor kommer se ut för mig, vad jag ska göra eller vem jag ska prata med. Jag blir mest runtkastad till fotograferna och följer med på minijobb där jag står bredvid och kollar på och sedan sitter jag och gör ingenting.

Det känns verkligen jättetråkigt, så jag mailade nyss min handledare och så får jag se vad han säger. Jag hade sett fram emot det här jättemycket men det känns inte alls som jag hamnat på rätt ställe. Eller ens på ett ställe där jag gör lite nytta.

Nu ska jag försöka vila lite och sedan få i mig lite lunch. Vid fyra tar jag en buss till stan eftersom jag ska till Raspen och möte för Youthhoodbloggen.




Kommentarer


Postat av: julia [fotoblogg]

älskar din blogg och dina bilder!! har kollat på den i ca en vecka nu, ksk ska vi följas på bloglovin?:]]]]


2011-10-21 @ 19:52:45
URL: http://juliafotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life