Önskelista, motion och söndagsplaner




Suttit och klurat på vad det egentligen är jag önskar mig i julklapp. Dragit ner det så att det blir så rimligt som möjligt, tror inte ens det är värt att lägga upp en massa objektiv eller en ny kamera på listan. En iPhone fick pryda en rad i alla fall, dock skrattade bara pappa när han såg det. Önskar mig däremot en del kameragrejer, bland annat en ny fjärrutlösare eftersom min är sönder, nytt minnsekort, filter och ett batterigrepp.

Idag är det söndag. Jag blev väckt av Veronica vid halv tio, dödade lite tid med hjälp av Desperate Housewives och är nu hemkommen efter lite mer än 5 kilometer knallade. Känns bra. Nu väntar duschen och sedan ska jag ta och göra mig i ordning innan mamma och jag åker och fotar. Anton orkade inte följa med så mamma blir mitt sällskap.




Kommentarer


Postat av: ~ Kanya'

Sv: Låter kul! Ha en bra dag :D


2011-10-23 @ 13:25:42
URL: http://kanyathai.blogg.se/

Postat av: Anonym

jätte fina bilder du tar med din kamera!


2011-11-01 @ 10:33:03
URL: http://amandape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life