Gumshallen





Hej! Dagen idag har varit rätt bra. Kom till Gumshallen vid tio och när Madde kom började vi fota i princip överallt. Därav bjuder jag på två bilder över från gymmet. Kanske inte jättekul, men det är allt jag har nu. Åt lunch på Mc Donald's med pappa och sedan fördrev jag resten av tiden av lunchen med Joel och Oscar. Intervjuade Marina (handlerdaren) och sedan slutade vi runt två. Knallade ner till bt med Joel och sedan tog jag bussen hem till Anton och kom hem för en halvtimme sedan.

Nu ska jag ta och redigera bilderna. Imorgon ska jag in till stan med Anton och på söndag ska jag fota Innebandymatcher åt Korpen. Hörs lite senare!




Kommentarer


Postat av: Ellen

sv: Jo, det är ju så :)


2011-10-21 @ 20:10:16
URL: http://ttypisktellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life