Fiskbensfläta




Ställde upp som försökskanin då både Veronica och mamma ville testa på att göra en fiskbensfläta. Jag tycker det är skitsnyggt! Tycker det dessutom var ett jättebra försöka försök.

Varit på så dåligt humör idag så det finns inte. Mitt huvud är tack och lov lite bättre men jag känner mig verkligen helt slut. Imorgon ska jag till skolan runt lunch och sedan får jag se hur det blir med resten. I helgen måste jag fota till Månades fotografier samt till Youthhood bloggen och så har jag även en fotouppgift under praktiken. Mycket att fota.




Kommentarer


Postat av: Anna

Jättefint! Vill också ha fiskebensfläta :)

Kram.


2011-10-20 @ 08:29:54
URL: http://annasmyckeform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life