Det gjorde min dag




Jag haft två otroligt dåliga dagar på alla sätt och vis. Något som gjorde mig otroligt glad vad mitt betyg på litteraturinlämningsuppgiften som jag fick på mail idag. Och just nu känner jag mig så jävla bra och bryr mig inte över huvud taget om ni tycker att jag skryter, men jag behövde verkligen den här kommentaren och tänkte därmed dela med mig av den för att jag är så himla stolt över mig själv nu.

"Alexandra.
Jag är IMPONERAD! Vilket arbete du har gjort. Klockrent. Du har dessutom en fullständig källhänvisning. Du har verkligen gjort detta arbete grundligt och funderat på många olika uppgifter - det finns i princip något som passar alla får jag känslan av. MVG utan att diskutera!"

Det här gjorde verkligen min dag. Råkade dessutom springa in i min lärare på stan då han gratulerade mig och berömde mig lite ytterligare. Jag känner mig så jävla bra och sånt här gör det dessutom kul att plugga! Nu kan jag bocka av litteraturhistorian med en fet smiley och ett stort MVG. Jag är så jävla bra! Sånt här behöver man ibland.




Kommentarer


Postat av: Ellen

Vad kul, grattis! :)

Otroligt snygg blogg! :)


2011-10-18 @ 20:05:14
URL: http://ttypisktellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life