Byebye skolan



Helt glömt bort att fota pannbandet + nya stickade tröjan men här får ni någon slags.. tjuvkik.

Hemkommen efter endast tre timmars skoltid idag, hade foto då vi kollade på film och redovisade. Nu har jag ätit och ska plugga innan Anton kommer hit. Ser fram emot att slippa skolan i tre veckor framöver och tycket der ska bli jätteroligt med APU:n.

Är inte på så särskilt bra humör över huvud taget idag av lite olika anledningar så jag ska gräva ner mig i min säng hela helgen hade jag tänkt. Och redigera bilder såklart. Och plugga. Puss!




Kommentarer


Postat av: Towe

sv: tack! :DD


2011-10-14 @ 18:33:15
URL: http://towe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life