Blogaward


Blev utmanad av Lollo.

1. Varför började du blogga?
Jag började blogga för att ha någonstans att visa upp mina bilder samt för att jag ville skriva om mitt liv.

2. Vilka bloggar följer du?
En hel del. 13 Vänners/bekantas och 20 fotobloggar.

3. Vilken färg är din favoritfärg?
Jag är en allätare när det gäller färg. Har alltid gillat grönt och blått däremot.



4. Vilken film är din favoritfilm?
"The Notebook", "Allt för min syster", "A Walk to Remeber" och "Jag saknar dig" får det bli. Jag gillar i stort sett de mesta.

5. Vilka land/vilka länder vill du besöka och varför?
Australien, USA, Paris, Tokyo. Vill framförallt åka någonstans och fota helt annan miljö.

Jag ger denna utmaning till:
Veronica, Rebecca och Sandra.





Kommentarer


Postat av: Anonym

Hej, jag skulle vilja be dig om två sekunder. Bara gå in här och tryck på bilden, sedan kan du stänga ner eller vad som helst! Snälla ♥

http://mmeeli.se/2011/october/jackan.html


2011-10-25 @ 13:00:09
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life