Back on track




Hej! Jag saknar er! Tänkte börja med att säga förlåt för att jag inte bloggat men min blogglust har varit på noll och jag tröttnade och fick tidsbrist. Men nu är jag häär! Har tuuusen bilder att visa er och det har hänt en hel del.

Var på en helt awesome fotoroadtrip med fotogruppen förra torsdagen - lördagen, fotade sjukt mycket och lärde känna alla bättre. Hur kul som helst! Har som sagt tusen bilder att visa er, plus att jag fotat både Kajsa och Anton också. Skolan har gått och blivit hur jobbig som helst, lyckades få godkänt på världens svåraste matteprov och är överlycklig. Fått jobb på Youthood-bloggen samt att vi planerar ytterligare en roadtrip med fotogruppen i vår, genom Europa. Så det kommer bli en del fotojobb, event och utställningar. Har två prov nästa vecka, men går bara tisdag och onsdag. Studiedag på måndag + utvecklingssamtal och flexdag torsdag och fredag.

Ska byta om och knalla iväg till Anton lite senare. Imorgon blir det plugg, likaså på söndag då jag även ska till Anton och fira hans mamma som fyllt. Nu: Mat!




Kommentarer


Postat av: hilda - tecknar

Nu har du chansen att vinna ett egen tecknat porträtt!

Antingen på dig, en vän eller motsvarande.

Gå in på bloggen och var med du också!


2011-10-07 @ 18:04:59
URL: http://hildafromm.blogg.se/

Postat av: pernilla

Hej! jätte fin blogg :)


2011-10-07 @ 18:24:39
URL: http://pernillaojala.blogg.se/

Postat av: LOLLO FREIMAN

Du är stört grym på webbdesign kvinna!


2011-10-08 @ 08:34:36
URL: http://freiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life