Veckoplaner




Gårkvällen blev inte särskilt jättebra för min del. Min kropp verkar inte riktigt komma tillbaka till hur den brukar vara vilket resulterar att jag är väldigt svag samt inte mår bra alls. Bestämde mig för att vara hemma idag och lyckades sova 12,5 timme inatt. Jag sover så sjukt mycket hela tiden så jag tycker att min kropp borde återhämta sig och vara utvilad snart. Jag VILL till skolan.

Mår lite bättre nu i alla fall och har orkat ta mig till datorn. Ska in på Youthhoodträff senare och ikväll kommer min man och sover här. Imorgon kväll ska jag försöka göra något åt min utväxt som börjat blivit alldeles för mörk för att göra något åt. På torsdag blir det tjejkväll här med Henny, Jessica och Isabell. Fredag kanske bio med syster, lördagen ska jag nog ägna åt min pojkvän och söndag blir det en sväng till stan. Full rulle.




Kommentarer


Postat av: Emelie

Hejsan, ska vi följa varandra via bloglovin ? :)


2011-11-08 @ 13:04:08
URL: http://folkraceemelie.blogg.se/

Postat av: Emelie

Sv: Har lagt till dej nu säg till när du lagt till mej :)


2011-11-08 @ 13:30:51
URL: http://folkraceemelie.blogg.se/

Postat av: Matilda Sandin Δ

Hej! Jag har frågestund i min blogg och undrar om du har lust att ställa en fråga eller två... eller fler! Hur som helst så skulle jag bli super glad! :-)


2011-11-08 @ 13:52:43
URL: http://tildass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life