Tjullelu alla kompisar


Tjenare tjenare, just nu är det alexandras lilla pojke som bloggar (för alexandra har influensen och inte orkar att blogga, tror jag). Så jag kände att jag måste hoppa in och rädda eran dag med lite fotobloggnin.

Sanningen är faktist den att Alexandra har lärt sig allt om foto av lilla mig. Japp så är det. Det började i 7an då jag fick upp ögonen för den här lilla puddingen. Så snackade vi lite och så och kom fram till att då vi båda hade ett stort foto intresse skulle jag bli Alexandra lärare. Och det blev jag hösten 1991 i december tror jag det var.

Men iallafall så ska jag visa enbild jag har tagit.

här har vi en bild på en kissekatt som gör nånting på kolmården.



Till den här bilden använde jag en Sony Ericsson Cybershot årsmodell 03
Det var typ den bästa mobilkameran man kunde få på 1509-talet.

(Inget av det ovanstående är sant, slut på lögnerna)
(Hoppas att det var lite kul med lite sarkasm och ironi osv)

Med detta sagt så önskar jag min flickvän att hon ska krya på sig. Älskar dig <3





Kommentarer


Postat av: isabell

Hahahaha! Made my day -ish.


2011-11-05 @ 19:50:27
URL: http://isabellrundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life