Tillbaka på i alla fall ett sätt



Utrustning: Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.4 USM
Inställningar: Bländare 1.4, slutartid 1/4000 och ISO 100


Hello! Även om inte riktigt jag är på benen igen så tänkte jag försöka få igång bloggen lite. Få upp lite bilder och sådär. Ska försöka hitta tid att redigera en massa också, men mina vardagar är rätt fulla.

Låg som sagt och var död hela veckan och drabbades av magsjuka i fredags. Igår kväll åt jag min första middag på två dygn som bestod av en halv hamburgare och sedan dess har jag haft ont i magen, så jag åkte hem efter lunchen från skolan idag. gjorde dock inget eftersom jag inte missade något alls.

Nu tänkte jag krya på mig lite sedan träffa min man när han slutat jobba, om han orkar och vill. Pusshej!




Kommentarer


Postat av: Rebecca Rehn { F O T O }

Snygga bilder!


2011-11-08 @ 13:07:53
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life