Skola, plugg och noll fritid




Hej, min blogg suger, jag vet. Men igår var dagen fullproppad och jag var så död när jag kom hem att jag knappt orkade åka till Anton. Tillbringade i alla fall några timmar hos honom, vi hade nänmligen 2 månader igår. Känns så töntigt egentligen med tanke på hur länge vi varit tillsammans innan och lalala.

I alla fall, skola igår. Var halvdöd hela dagen och fick många kommentarer om mitt nya hår. Bilderna här över ger er inte så mycket bevis men ni får bättre blid imorgon för jag kommer inte hinna blogga idag heller. Slutar halv fyra och ska göra lite ärenden på stan innan jag ska till på Youthhoodträff. När jag kommer hem ska jag hoppa in i duschen och sen kommer Anton och tillbringar natten med mig. Hela veckan är fullproppad och jag vill mest skjuta mig i huvudet. Så ni vet.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life